Odpowiednia kolejność rejestracji

Odpowiednia kolejność rejestracji

Trzymamy się pewnego schematu oraz wzoru, który określa nam rejestrację firmy i naszej nowej działalności gospodarczej. Nie zapominajmy , że również w późniejszej pracy pewna hierarchia działań także jest respektowana. Zaczynamy od urzędu miasta lub gminy. Później zajmujemy się numerem regon, pieczątką, numerem konta i urzędem skarbowym. Kolejne instytucje także muszą zostać odwiedzone. Potrzebne są nam zaświadczenia. W każdym punkcie i na każdym etapie naszej rejestracji pozyskujemy numer lub inne zaświadczenie, które jest wymagane w kolejnym punkcie. Dlatego nie możemy przeskakiwać etapów. Trzeba trzymać się schematu, a wtedy nasza firma zostanie poprawnie zarejestrowana i będzie mogła rozpocząć działalność. Niestety , ale problemy w jednym punkcie od razu eliminują ukończenie procesu. To także jest problem, gdyż kolejne etapy nie mogą się odbyć. Dajmy dla przykładu- nie mamy numeru regon. Wtedy ani bank, ani urząd skarbowy, ani Państwowa Inspekcja Pracy nie będą chciały z nami rozmawiać. To ukazuje, że każdy szczebel i każdy numer dotyczący naszej firmy jest ważny. Przedsiębiorca bardzo często zna te dane na pamięć. One w ciągu całej działalności i pracy firmy pojawiają się bardzo często.

[Total: 0    Average: 0/5]