Franczyzowy supermarket – świetny pomysł na biznes

Na polskim rynku działa kilka sieci handlowych, które umożliwiają otwieranie marketów na zasadzie franszyzy. Kosztuje to sporo, ale w zamian klient otwierający taki sklep ma możliwość zarządzania nim przez wiele, wiele lat na kierowniczym stanowisku. Ponadto czerpie stałe zyski ze sprzedaży. Im większa sprzedaż, tym oczywiście wyższe zyski. Zazwyczaj finanse opierają się o siedem procent zysku ze sprzedaży. Artykuły są dostarczane przez centralę sieci handlowej, zatem właściciel nie musi się o to martwić. Jego zadaniem jest dbanie o odpowiednie działanie sklepu, o zatrudnianie obsługi i o merchandising. Sklep jak każdy sklep wielkopoweierzchniowy wymaga ciągłego reklamowania i promowania go wśród lokalnej społeczności. Ponadto musi być także odpowiednio zabezpieczony przed złodziejami i chuliganami. Właściciel sklepu jednakże ma tak duże wpływy ze sprzedaży, że na wszystko starcza mu pieniędzy. W najbliższym czasie zamierza także zainwestować kolejne środki w stację benzynową, która także należy do sieci, która zarządza marketami. Właściciel sam nie musi także zajmować się rozliczaniem sklepu i jego finansów. W tym celu zatrudnia trzech pracowników, dla których przygotował biuro na terenie sklepu. Zajmują się oni całością procesu zarządzania i rozliczania finansów, a także wydawania faktur dla dostawców i dla sieci handlowej. Taki sposób działania znacząco upraszcza działanie całej firmy.

[Total: 0    Average: 0/5]