Duży sklep mięsny sposobem na biznes
Okazuje się, że dobry sklep mięsny może okazać się świetnym sposobem na dobry biznes. Wiedzą o tym doskonale właściciele takiego sklepu, który działa na jednym z dużych warszawskich osiedli. Ich firma doskonale sobie radzi i ma bardzo wielu klientów. W zupełności nie przeszkadza jej to, że w sąsiedztwie znajdują się dwa dyskonty oraz cały pasaż ze sklepami różnego rodzaju. Wszystko dlatego, że sklep ma tak świetny asortyment, że nikt nie jest go w stanie pobić. A to powoduje, że do sklepu ciągle zaglądają klienci z całego osiedla. Finanse są świetne a napływ gotówki ma miejsce codziennie. W dodatku sklep jest czynny siedem dni w tygodniu. Zatrudnia łącznie osiem osób z obsługi oraz dwie osoby zajmujące się administracją i zarządzaniem. Sporo kosztuje wynajem lokalu, opłaty za prąd, ochronę i reklamę (zazwyczaj są to ulotki). Sklep współpracuje z czterema producentami mięsa i wędlin, dzięki czemu ma bardzo szeroki asortyment towarów wysokiej jakości. Żaden sklep wielkopowierzchniowy nie jest w stanie przebić tej oferty. Wśród klientów jest wielu ludzi starszych, którzy cenią bezpośredni sposób obsługi klienta oraz możliwość krojenia każdej wędliny na plasterki. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to właściciel sklepu zamierza wynająć jeszcze pomieszczenie obok i powiększyć jego powierzchnię oraz zatrudnić dodatkowy personel. W sklepie ma także pojawić się duża ilość garmażu i dań gotowych.